Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 What to do?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nemesis2

Nemesis2


Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 06/01/12

What to do? Empty
IndlægEmne: What to do?   What to do? EmptyMan Feb 20, 2012 2:29 pm

Jeg har på det sidste haft lidt problemer som jeg godt kunne tænke mig at hører jeres vurdering af..

1. Jeg går ved en privat psykolog, og det er jeg faktisk nogenlunde tilfreds med. Jeg er henvist af egen læge, så sygesikringen betaler det meste. Dog skal jeg selv betale resten. Nu er det bare sådan at jeg er på SU og kun får udbetalt 2.000 kr om måneden. Jeg går ved min psykolog 1 gang om ugen, nogle gange 2 gange om ugen. Det løber op i en egenbetaling på 1.200-1.400 kr. Derudover har jeg egen bil for at komme til og fra uddannelsen (der er ingen bus, tog ect.) Altså bruger jeg ALLE mine penge på psykolog og bil 
Jeg overvejer kraftigt at droppe ud af min uddannelse, da jeg virkelig bare hader studiet. Problemet er at hvis jeg dropper ud af studiet har jeg ingen indkomst = ingen psykolog. Jeg kan ikke få kontanthjælp i det jeg har bilen. Hvis jeg sælger bilen kan jeg ikke komme NOGEN steder, heller ikke til psykolog. Hvad skal jeg gøre?
Skal jeg blive på min uddannelse for at kunne betale min psykolog, også selvom jeg hader min uddannelse?
2. Jeg har (desværre) underskrevet et dokument hos min psykolog, hvorpå jeg erklærer at jeg ikke vil begå selvmord mens jeg er i behandling ved hende. Siden jeg har underskrevet denne erklæring har jeg ”døjet” meget med min selvskade. Jeg har været flittig.