Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Humana-antimobning.

Go down 
ForfatterBesked
digteren




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 01/03/11
Alder : 28

Humana-antimobning. Empty
IndlægEmne: Humana-antimobning.   Humana-antimobning. EmptySøn Feb 10, 2013 7:43 pm

Hej alle dejlige mennesker!
Jeg har været en del af denne gruppe her, meget længe.
Nu har jeg besluttet mig for at gå aktivt i kampen om mobning.
Mobning er og bliver noget altødelæggende for offeret.
Mobning gir selvskade, selvmordstanker, lavere selvværd, og meget mindre selvtillid.
Jeg vil ikke længere stå på sidelinjen og se på.
Nu er jeg gået ind i kampen, og vil stoppe mobning.
Jeg vil hjælpe ofrene, og sammen med den organisation som jeg er en del af, og de organisationer som vi samarbejder med,
Vi vil tage ud på skoler, i fritidsklubber, og på arbejdspladser og tage fat om mobning, lære de mange mennesker på stedet, hvad mobning gør ved den enkelte, og i alt fald prøve at stoppe det.
Mobning skyldes jo bare et ondt mønster det pågældende sted, som vi skal ændre.

Vi i humana, som er den organisation som jeg er en del af, har startet en mailrådgivning, hvor ofre, og alle andre kan skrive ind til os, og få hjælp, støtte, måske bare mere viden om emnet.
Jeg er så den heldige, som skal stå for mailrådgivningen. Vores rådgivning vil svare på jeres spørgsmål hurtigst muligt. Vi bestræber os på at svare på mails indenfor blot 24 timer.

Vi kan ikke tilbyde uddannet personale, men vi kan tilbyde unge frivillige, som har prøvet mobning på egen krop.

Log ind på jeres mail, og ta kontakt til os hvis i lyster.

Vi har en hjemmeside som hedder www.humana-antimobning.dk
Og en mail til mailrådgivningen som hedder raadgivning@humana-antimobning.dk


Med venlig hilsen
Nicki Heine
Lokalkoordinater for Humana Næstved.
Mobningsrådgiver for Humana.
Naestved@humana-antimobning.dk
2043 4302
Tilbage til toppen Go down
 
Humana-antimobning.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Off-topic :: Fri snak-
Gå til: