Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Har brug for noget forståelse

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
EmmaAW




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 13/02/13
Alder : 26

Har brug for noget forståelse  Empty
IndlægEmne: Har brug for noget forståelse    Har brug for noget forståelse  EmptyOns Feb 13, 2013 11:20 pm

Hej.
Jeg er en pige på 15 år som ja jeg vil gerne havde en at skrive med som kan støtte mig når det hele ramler og hvor jeg kan gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Har brug for noget forståelse  Empty
IndlægEmne: Sv: Har brug for noget forståelse    Har brug for noget forståelse  EmptyTors Mar 07, 2013 12:27 pm

EmmaAW skrev:
Hej.
Jeg er en pige på 15 år som ja jeg vil gerne havde en at skrive med som kan støtte mig når det hele ramler og hvor jeg kan gøre det samme.

Super stærkt gået af dig, at du står frem og søger andre at skrive med.
Jeg håber sådan for dig at det allerede er lykkes.

Jeg kan desværre ikke selv overskue at skrive med flere på nuværende tidspunkt, men det er ikke rart at sige fra og derfor håber jeg virkelig at det lykkes, for det kan vise sig, at det er lige det der skal til.

Så sidder der én og læser dette og er i tvivl om hun/han tør tage kontakt, så gør det endelig. Jeg ved at der er flere der både har fået det bedre og har sluppet selvskaden ved at skrive sammen herinde.

Er der personer herinde, som I får lyst til at kontakte, så send endelig en besked, for det kunne jo vise sig at blive rigtig godt og er den anden ikke interesseret, så har man da i det mindste prøvet.

Så stor respekt for dette initiativ og jeg håber som sagt virkelig, at der er én eller flere der melder ind Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
 
Har brug for noget forståelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mig og noget af mit liv

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Off-topic :: Fri snak-
Gå til: