Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Lidt om hvem jeg er

Go down 
ForfatterBesked
Candle

Antal indlæg : 18
Geografisk sted : København

IndlægEmne: Lidt om hvem jeg er   Søn dec 05, 2010 5:37 pm

Jamen, jamen der er jo så meget at sige, men jeg vil prøve at gøre det kort...

Jeg er en kvinde på 27 år og har diagnosen: emotionel ustabil personlighedsforstyrrelse - borderline. Jeg har en tendens til cutting, når det hele bliver for svært at rumme, men hver gang jeg har skåret i mig selv er skaderne blevet mere og mere alvorlige, så jeg prøver virkelig at lade være. 

Min barndom og opvækst var præget af vold og overgreb, både fysisk og psykisk, men derudover vil jeg ikke komme nærmere ind på min fortid. Jeg kan ikke ændre på de ting der er sket og efter flere år, hvor jeg fejlagtigt troede at jeg kunne løbe fra min egen skygge, måtte jeg til sidst indse, at det var en marathon jeg ville tabe. Så med skyggen på slæb går jeg nu i terapi, hvilket nogle gange kan føles som den direkte vej ind i helvede, men uanset, hvor slemt det føles i perioder, vil det aldrig blive ligeså slemt, som det var engang.

Når alt dette er sagt, vil jeg slutte af med at sige, at jeg er glad for at have fundet der her forum. Jeg håber, jeg kan bidrage med noget der måske kan hjælpe andre lidt og om ikke andet, så er det i hvert fald en støtte for mig at læse, hvad andre medlemmere har skrevet.

Pas på jer selv der ude Smile

- Candle

Sidst rettet af Candle Tors dec 15, 2011 6:08 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lene

Antal indlæg : 258

IndlægEmne: Re: Lidt om hvem jeg er   Søn dec 05, 2010 5:44 pm

Jeg er helt sikker på at du kan bidrage med en hel del herinde. Har læst dine indlæg og synes at de er rigtige gode Very Happy
Vis brugerens profil https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Candle

IndlægEmne: Hej   Søn dec 05, 2010 6:05 pm

Tak for dine svar, x-cutter, jeg sætter pris på dem Smile Hvis man har overskudet til det, må man prøve at støtte hinanden, hvor man kan.
Vis brugerens profil
Lene

Antal indlæg : 258

IndlægEmne: Re: Lidt om hvem jeg er   Søn dec 05, 2010 6:40 pm

Ja du har ret og du må jo gerner bruge mig til det du kan Very Happy . Må indrømme, at jeg er ret blank overfor diagnoser og selv om jeg selv kan være depressiv er det nok svært at sætte sig fuldt ind i det helvede det er, at leve med psykisk sygdomme, når man ikke selv har prøvet det.
Vis brugerens profil https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Candle

IndlægEmne: Re:   Søn dec 05, 2010 6:55 pm

Uanset hvad folk har eller ikke har af diagnoser, så har det egentlig ringe betydning, når det kommer til stykket. En diagnose er bare en generalisering. Hvad der sker inde i hvert enkelte individ kan være vidt forskelligt fra person til person. Det der betyder noget er hvad man føler nu og her, uanset hvad der står i ens lægejournal.

Men tak for din interesse og hvis jeg får brug for råd vil jeg ikke være blank for at spørger Smile I øvrigt er dit profilnavn i sig selv en inspiration.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Lidt om hvem jeg er   

Lidt om hvem jeg er
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1