Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 gammel bruger

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
NoFear

NoFear


Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 13/02/11
Alder : 33

gammel bruger  Empty
IndlægEmne: gammel bruger    gammel bruger  EmptySøn Feb 13, 2011 6:16 am

hey, jeg har været herinde før, men da der blev lavet ændringer fuckede det hele lidt op, anyway jeg er tilbage igen, altså der er ikke det store at sige andet end at jeg er 20 slash 21 her til april. og har været selvskadende siden jeg var 14.. rimelig nederen ja, men det er heldigvis ikke så slemt mere,
ud over det går jeg på Hf sammen med min nuværende kæreste, og jeg vil prøve på at være på så tit jeg kan..,

skrives.., ^^
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

gammel bruger  Empty
IndlægEmne: Sv: gammel bruger    gammel bruger  EmptySøn Feb 13, 2011 8:40 am

NoFear skrev:
hey, jeg har været herinde før, men da der blev lavet ændringer fuckede det hele lidt op, anyway jeg er tilbage igen, altså der er ikke det store at sige andet end at jeg er 20 slash 21 her til april. og har været selvskadende siden jeg var 14.. rimelig nederen ja, men det er heldigvis ikke så slemt mere,
ud over det går jeg på Hf sammen med min nuværende kæreste, og jeg vil prøve på at være på så tit jeg kan..,

skrives.., ^^

Har du skrevet under samme navn dengang Question Jeg Startede med at skrive i gæstebogen i aug. 2010, men er rigtig glad for, at der er flere og flere der melder sig på som bruger her. Håber du kan bruge det til noget godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
NoFear

NoFear


Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 13/02/11
Alder : 33

gammel bruger  Empty
IndlægEmne: Sv: gammel bruger    gammel bruger  EmptyMan Feb 14, 2011 7:03 pm

nej jeg gik under navnet NoDoubt, mnahr men det er også ligemeget nu, jeg er her igen, så det jo cool nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

gammel bruger  Empty
IndlægEmne: Sv: gammel bruger    gammel bruger  EmptyMan Feb 14, 2011 10:30 pm

NoFear skrev:
nej jeg gik under navnet NoDoubt, mnahr men det er også ligemeget nu, jeg er her igen, så det jo cool nok ^^

Dejligt at du er på igen og skønt, at du deler tanker og skriver til fælles debat Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Sponsoreret inhold





gammel bruger  Empty
IndlægEmne: Sv: gammel bruger    gammel bruger  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
gammel bruger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Forummet :: Præsentationer-
Gå til: