Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Alt mit Lort..

Go down 
ForfatterBesked
NotBrokenEnough

NotBrokenEnough


Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 21/11/10
Geografisk sted : I Mørket

Alt mit Lort.. Empty
IndlægEmne: Alt mit Lort..   Alt mit Lort.. EmptyTirs Feb 22, 2011 8:57 pm

Jeg er 19 år gammel..

Jeg har diagnoserne borderline personlighedsforstyrrelse, tilbagevendende depressioner og paranoid skizofreni.

Men jeg er ikke kun diagnoser..

Jeg har boet 13 steder siden jeg var 12.. opholdssteder, plejefamilier, udslusning, behandlingshjem...

Jeg har vel aldrig rigtigt hørt hjemme nogle steder..

Jeg har aldrig haft en nemt liv, min far døde da jeg var 4, min mor slog mig så længe jeg kunne huske, men jeg havde 1 stabilt sted, min gamle aflastnings familie, jeg kan takke dem for den jeg er i dag. Selvom jeg er skadet, vil jeg slet ikke kunne drømme om, hvordan jeg ville være, hvis de ikke havde været der for mig.

Jeg har været indlagt ca. 20 gange... Blevet syet 25 gange... tvangsindlagt alt for mange gange.. så mange selvmordsforsøg...

Jeg er aldrig rigtig glad, og når jeg så er glad, venter jeg kun på næste gang jeg falder ned.. fordi jo højere oppe jeg er, jo længere har jeg at falde, og jo mere smerte vil der komme......

Jeg er et mysterie for mange læger, og har haft talvis diagnoser.. men som det står nu, har jeg de 3 jeg fortalte længere oppe..

Jeg har en tendens, til at vælge en partner, som er ret.. "hård" ved mig.. alle de slag jeg har taget efterhånden, alle de kvælertag hvor jeg ikke kunne trække vejret... Jeg gør det ikke med vilje, de er altid så søde i starten, men efterhånden som jeg kommer ind under huden på dem, er det vel svært for dem at lade mig gå, og det ender i vold...




Jeg håber på at jeg en dag vil kunne finde glæde... men når de står henne i hjørnet når jeg sover, og holder øje med mig, og mørket styrer min krop om dagen, er det svært at blive bedre.. kryds fingre for mig!  I love you 


Sidst rettet af NotBrokenEnough Lør Aug 16, 2014 7:01 pm, rettet i alt 13 gange (Reason for editing : Det andet var gamle oplysninger)
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=RKaHFrzKJg4
 
Alt mit Lort..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Forummet :: Præsentationer-
Gå til: