Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Just me...

Go down 
ForfatterBesked
...

Antal indlæg : 26

IndlægEmne: Just me...   Søn jun 12, 2011 11:03 pm

Hejsa. Normalt vil jeg, når jeg præsenterer mig for folk, starte med at fortælle mit navn men da det her er en hjemmeside alle kan læse, tror jeg, jeg vil holde mit navn for mig selv. Jeg er 14 år gammel og har været selvskadende siden jeg var 11. Dengang slog og kradsede mest mig selv, uden at vide at det jeg lavede var selvskade. Jeg vidste bare at det hjalp mig med at få det bedre. Senere begyndte jeg så også at cutte.
For to år siden fik jeg så konstateret autisme; jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg har det med det, men lige meget hvad er jeg mener om det, er det ikke noget der kan ændres.

Siden jeg lærte at læse, har jeg drømt om at blive forfatter. Tanken om at der måske en dag vil stå en bog med mit navn på, på en eller andens bogreol, er simpelthen noget af det mest fantastiske jeg kan forestille mig der kan ske for mig selv. Dog har jeg en lang vej endnu hvis jeg skal nå det mål. Men ja ja, så længe jeg prøver, vil det måske lykkedes for mig en dag.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Just me...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1