Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mig og noget af mit liv

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
MissKitty




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 03/11/12

Mig og noget af mit liv Empty
IndlægEmne: Mig og noget af mit liv   Mig og noget af mit liv EmptyLør Nov 03, 2012 3:35 am

Hey.

Hmmm.... Ved ikke, hvor jeg skal begynde henne. Har ellers ikke noget problem med at snakke om mig selv i andre sammenhænge, men finder det svært her.

Jeg er 28år, kvinde og har først for nyligt indset, at jeg rent faktisk er selvskader. Tænker jeg efter, så har jeg været det on and off siden slutningen af mine teenageår.
Dengang brugte jeg mine negle og sakse til at kradse i mig selv. Ikke noget der dengang gav videre rifter eller sår.
Det ændrede sig så her for et par uger siden, hvor jeg gik helt grassat under et støjende skænderi med kæresten. Sad og borede mine negle ned i min underarm, imens jeg kørte hånden frem og tilbage. Kæresten gjorde så noget rigtigt dumt mod mig, da han sagde at jeg bare kunne fortsætte det (havde en veninde hos mig, som prøvede at stoppe mig). Det gjorde mig så såret, at jeg kørte en hurtig tur med neglene, for derefter at bide mig i armen istedet.
Det endte med at begyndte at stortude, hvor jeg dog fik ringet og snakket med Livslinien, som hjalp mig ned på jorden igen. I næsten en uge havde jeg sår/rifter efter mine negle. Det værste var dog de kraftige blå mærker efter mine bid. Mand, hvor gjorde armen ondt i lang tid efter.

Det jeg har lagt mærke til hos mig og situationer, hvor jeg gør noget dumt ved mig selv, er når jeg føler mig presset mentalt. Det er nok sådan pga alle de diagnoser jeg har fået gennem årene. Især en er styg: emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse med træk af borderline. Den er blevet MEGET tydelig efter jeg blev stresset januar forrige år.

Jeg håber at jeg ved at være herinde, kan få oprettet nogle venskaber med ligesindede, hvor vi feks kan ringe/skrive sammen, når trangen eller livet er for hårdt.
Føler mig ensom med dette problem, selvom jeg har en veninde med en fortid som selvskader, som jeg snakker meget med. Men kan ikke trække på hende hele tiden, for hun har selv lige fået konstateret stress, og hun har sine egne psykiske ting at håndtere.

Håber det gav mening det hele. Uheldigvis er der mere i min historie, men det kan vel ikke være en overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Flimmer




Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 15/09/12

Mig og noget af mit liv Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og noget af mit liv   Mig og noget af mit liv EmptyLør Nov 24, 2012 1:48 pm

Velkommen til Smile
Tilbage til toppen Go down
 
Mig og noget af mit liv
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Har brug for noget forståelse

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Forummet :: Præsentationer-
Gå til: