Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 hjælp til opgave

Go down 
ForfatterBesked
camilla2
Gæst




hjælp til opgave Empty
IndlægEmne: hjælp til opgave   hjælp til opgave EmptyTirs Apr 12, 2011 11:41 am

Hej. Jeg er sygeplejestuderende og arbejder i min fritid med unge mennesker der har det svært. Jeg vil rigtig gerne hjælpe og forstå hvad det er der sker indeni, så jeg kan gøre noget der føles godt for den der har brug for det. Men det er svært, når man ikke ved hvad det er. Jeg skal til at slutte min uddannelse med at skrive en sidste opgave, og vil derfor gerne fokusere på, hvad det betyder med venskaber og måske manglende venskaber, og det at skade sig selv. jeg ville blive rigtig glad hvis nogen ville skrive til mig om deres personlige oplevelser med at selvskade og hvad jeg som en der gerne vil hjælpe, kan gøre. Skriv gerne om hvad der skal til før i stoler på en, hvordan man kan blive betroet, hvad man bestemt ikke skal gøre osv. Har i nogle positive erfaringer eller negative, så skriv dem til mig.
Da det er en opgave, har jeg brug for, at i skriver jeres navn og andre personlige oplysninger - men opgaven er anonym det er kun så det kan blive vurderet som valid information.

Kærlig hilsen Camilla

(skriv gerne på mail: chetben9@yahoo.it)
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

hjælp til opgave Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til opgave   hjælp til opgave EmptyTirs Apr 12, 2011 9:20 pm

camilla2 skrev: