Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 lidt om mig.

Go down 
ForfatterBesked
Henriette




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 16/09/11

lidt om mig. Empty
IndlægEmne: lidt om mig.   lidt om mig. EmptyTors Sep 22, 2011 7:45 pm

Orgh jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde.
Det bliver nok svært at finde hoved og hale i det her, det bliver måske lidt rodet.

Jeg er en pige på 16 år. Har været selvskadende siden jeg var 13. Som mange andre startede jeg også bare med at kradse i mig selv. jeg har haft depression i 3 år nu, uden nogen sådan "rigtigt" fandt ud af det.
For halvandet år siden havde jeg store selvordstanker og havde også prøvet på det et par gange, selvfølgelig uden det lykkedes. Min klasselære fandt på en eller anden mærkelig måde ud af det, og kørte mig på psykiatrisk skadestue, hvor jeg bare blev sendt hjem igen.

Det tog hårdt på mig og jeg begyndte at skære i mig selv, uden min mor opdagede det. Jeg gik rundt i et år hvor jeg fik det være og være, og skar mere og mere i mig selv. til sidst den 11-2-11 blev det så slemt at jeg ikke kunne klare det mere, jeg slugte 35 piller og fik det virkeligt dårligt. Min mor opdagede det og det eneste hun gjorde var at stå og skælde mig ud. Dagen efter (hvor jeg havde ligget hele natten og kastet op) besluttede min mor sig for at køre mig på hospitalet, hvor jeg skulle ligge i drop og drikke flydende kul og alt muligt. Jeg lå der i 4 dage, og blev der efter indlagt på lukket voksenafdeling. Jeg var der heldigvis kun en dag men blev der efter flyttet til åben ungdomsafdeling. Jeg begyndte at skære mere og mere i mig selv og kunne bare ikke klare livet.

Jeg har været indlagt her i lidt over 7 måneder og er ikke tæt på en udskrivning endnu.

For en 2 måneder siden begyndte jeg at skære i mig selv hver dag, og havde meget kraftige selvmordstanker. Så jeg blev overflyttet til lukket ungdomsafdeling, hvor jeg var i 2 uger. JEg overbeviste dem om at jeg havde det godt så de rykkede mig tilbage til åben afdeling så kort tid efter.

Efter jeg er kommet tilbage fra lukket har jeg skåret i mig selv hver dag omkring 5 gange om dagen. Jeg løj jeg havde ikke fået det bedre.

Jeg er blevet syet i alt 9 gange fordi jeg skær ret dybt, den ene gang kunne jeg se helt ind til knoglen. Ikke godt. :/

Grunden til at jeg skær i mig selv er fordi jeg har en psykose, som består af 3 mandlige stemmer som befaler mig til at gøre det.

Det var lidt om mig, jeg håber at i kan forstå mig, eller bruge det til noget, eller prøve at hjælpe mig. for det er det jeg har brug for lige nu.
Tilbage til toppen Go down
 
lidt om mig.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Forummet :: Præsentationer-
Gå til: