Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Status pt - dagens tanke

Go down 
+2
Candle
Lene
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptySøn Maj 22, 2011 2:10 pm

Børnene har i dag haft det rigtig sjovt med at løbe ud i styrtende regnvejr i bikini. Bare at se hvordan glæden strålede ud af dem var skønt. Bagefter ventede der et varmt bad under bruseren, selv om den ene mente det ikke var nødvendigt, badet var jo ordnet Wink

Dejligt igen at have overskud til at rumme deres skøre idéer.

Sidder ved computeren idag og forbereder mig til en travl uge både privat og på arbejde. Men gnisten er der ikke rigtig, så hvor tager alt ting dog laaaanng tid Rolling Eyes

Rigtig god søndag til jer alle Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyMan Maj 30, 2011 9:04 pm

Jeg havde glædet mig til at komme hjem her til aften efter at have set alt for lidt til mine børn den sidste tid. Jeg havde planer om, at vi skulle spise og hyggesnakke og bagefter læse deres lektier, mens vi hyggede og når de var puttet under dynen ville jeg tage på stranden, mens manden blev hjemme, men sådan kom det ikke til at gå.

Det havde været en rigtig stressende dag, med masser af larm på arbjede og i forvejen var energien lig nul. Jeg har haft en del åndenød på det sidste.

Jeg kom senere hjem end beregnet og manden havde travlt med at lave bilen. Børnene sad foran fjernsynet og aftensmaden blev forsinket. Da vi skulle spise, kunne det ene barn ikke have noget, fordi faren havde givet lov til 4 boller i løbet af eftermiddagen og det andet barn skulle kaldes på indtil jeg allerede var godt oppe i det røde felt. Nå men lektierne skulle jo også laves, så børnene blev sendt op og gøre sig klar til natten og så kunne de læse for mig, når de lå under dynen.

På en eller anden måde lykkes det dem at trække tiden langt over sengetid, jeg havde intet overskud og startede med at skælde ud over deres langsomlighed.

Kort fortalt endte det med at jeg råbte både af mand og børn, puttede to børn som græd og hvor jeg stadig skældte ud og lektierne blev ikke lavet. Resultat mega dårlig samvittighed og tudetur på badeværelset, da børnene var lagt i seng.

Da jeg havde det lidt bedre, var jeg inde for at kysse dem godnat, men da sov de roligt.

Rigtig træls aften, hvor jeg må erkende, at jeg ikke har været god nok til at afstresse på det sidste og derfor klappede sammen i aften. Håber på en bedre dag i morgen og sidder nu under tæppet og prøver at få det lidt bedre.

Jeg har en plan om at stå lidt før op imorgen og sætte mig op til dem i sengen, så vi kan få læst deres lektier der og at det forhåbentligt kan blive en mere positiv oplevelse end den idag.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTors Jun 02, 2011 9:54 pm

Jeg har haft en skøn dag idag. Jeg har sovet næsten 12 timer i nat, hvilket må have været tiltrængt. Jeg har fået ryddet op, selv om planen egentlig var at komme i haven, men heldigvis lover de jo godt vejr imorgen igen Cool . Derudover har jeg sat i solen, selv om det var svært at finde ro til at sidde stille i bare de 30 min. som jeg holdt ud, men bagefter kan jeg mærke at det har gjort godt.

Jeg føler jeg har haft rimelig overskud til at være der for børnene og her til aften har jeg fået trænet. Så jo en dejlig dag sunny

Nu vil jeg lave varm kakao med is i til manden og jeg tongue
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyFre Jun 03, 2011 10:10 pm

Jeg har haft en rigtig skøn dag, hvor jeg har nydt vejret og fået fjernet en god portion ukrudt. Idag var jeg fornuftig nok til at tage solcreme på, for min pigment på maven er nok nærmest dannebrogsfarvet. Rød der hvor min top ikke har dækket og ellers hvid.

I eftermiddags fik jeg købt sommertøj og en kjole til fest, tror jeg fandt den helt rigtige.

Vi har fået sat telt op i haven idag og nu er begge børn kravlet i seng ude i teltet, så bliver det spændende at se om modet holder hele natten Very Happy

Det er så dejligt at glæden overskygger stressen. Når jeg så mærke glæden, kan jeg mærke at jeg samtidig bliver lidt ked af det. Måske er det fordi jeg ved at stressen ikke er væk, men kun er sat på pause indtil hverdagen igen melder sig eller hvis der kommer ting ind i mit liv, der fylder for meget. Samtidig tænker jeg også på alle de dag, som har været præget af stress de sidste snart 3 år og vlle ønske at jeg kunne havde været bestemmende over stressen frem for at den gang på gang har lagt mig ned. Forhåbentlig skal jeg aldrig helt derned igen, men jeg kan mærke at jeg stadig skal passe godt på mig selv hver evige eneste dag.

Fortsat god weekend til alle, håber at I kan komme ud og nyde vejret sunny
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptySøn Jun 05, 2011 2:44 pm

Jeg synes jeg er helt flad idag. I nat kom jeg for sent i seng, fordi jeg sad og fik arbejdet med noget der var svært at rumme og hvor som kostede lidt tårer, men for lidt søvn er bare ikke lige sagen, ¨år jeg skal fungrer dagen efter.

Jeg har dog været ude på en skøn cykeltur i formiddags med den ene af mine børn og manden, hvorefter jeg har sovet snart et par timer. Nu er det så bare næsten umuligt at komme igang igen, men da der kommer besøg senere, må jeg hellere komme igang med at rydde lidt op. Jeg har også en del jeg lige skal have forberedt inden det bliver hverdag igen fra imorgen.

SÅ TAG DIG DOG SAMMEN - Sleep
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
...




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 02/06/11

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptySøn Jun 05, 2011 9:31 pm

I dag har været en forholdsvis god dag. Jeg fik færdiggjort en tegning, jeg har arbejdet på i noget tid, og jeg er egentligt ret stolt over den.
Har også været ude at træne med familiens ene hund. Det er noget tid siden at jeg sidst har haft tid til at gøre det og jeg tror egentligt jeg har savnet det lidt.
Det dårlige ved i dag var vejret. Eller egentligt var det noget ret godt vejr i dag, men jeg ærgrede mig lidt over at jeg ikke kan gå i T-shirt her for tiden. Det er ved at blive ekstremt varmt at gå i langærmede bluser -.-'
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyMan Jun 06, 2011 10:40 pm

Dejligt at læse dagbog fra andre herinde - lad det være en opfordring til alle der har lyst om at sætte lidt ind engang imellem. Det behøver jo ikke at være alle detaljer, men bare lige en lille besked engang imellem. Det er så dejligt.

Jeg har haft en blandet dag. Startede fuldkommen stresset over at skulle forlade min tilværelse med ferie, som varede fire fantastiske dage. På en gang føltes det som fire lange dage, fordi jeg fik nydt dem fuldt ud og på den anden side fløj de bare afsted og pludselig var de over og hverdagen med alle dens forpligtigelser kom væltende med vækkeurets hæslige hyletone.

Henad formiddagen kom migrænen så og den forsvant først her til aften efter jeg havde sovet en lille time. Nu er døgnrytmen så forstyrret godt og grundig, men jeg må hellere finde min seng og se om jeg kan få sovet, for hyletonen vender tilbage imorgen kl. 6 til en ny dag med nye udfordringer.

Sov godt alle sammen Wink
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTors Jun 09, 2011 9:25 am

Jeg har ændret "Dagbog" til "Status pt" i håb om at flere vil smide et indlæg ind. Det kan være langt, som kort. Alle tanker, oplevelser mm er velkomne.

Jeg tror det er vigtigt, at vi har et sted herinde, hvor så mange som muligt skriver for at skabe fællesskab her på siden.

Tænk dog gerne på ikke at sætte detaljerede beskrivelser af selvskade ind, da det virker triggende. Men fortæl om en lille oplevelse, om hvordan humøret er idag, noget du glæder dig til, noget du frygter osv, osv....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTors Jun 09, 2011 9:34 am

Status pt:

Aflyste infomøde i fagforeningen pga nedtrykthed og hovedpine.

Vil sætte meditationsmusik på og lave noget tai-chi.
Dagens sang:

https://www.youtube.com/watch?v=XGGkyowwc-U&playnext=1&list=PL9EB204B74E16D4E2

Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyFre Jun 10, 2011 10:30 am

Dagens tudesang Crying or Very sad

https://www.youtube.com/watch?v=8m2bTPqUGfw&feature=watch_response

Men bortset fra det er dagens status ok. Nogenlunde humør:

-Tæt på lang weekend.
-Dejlig oplevelse i går, hvor børnene spillede et flot teaterstykke med skolen.
- Har holdt mit hemmelige mål i fire uger nu. Første mål var 6 ½ uge men overvejer om det ville være mere praktisk, at sætte det til 5 ½ og så er jeg jo snart i mål cheers
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
...




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 02/06/11

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyFre Jun 10, 2011 10:16 pm

Jeg er ikke helt sikker på, hvad der sker med mig her for tiden; Jeg bliver vred over næsten ingenting og låser konstant mig selv inde på mit værelse for at undgå min familie.
Selv om jeg går rundt og er træt hele dagen, ligger jeg i timevis om natten og stirrer ud i luften, mens jeg venter på at falde i søvn. Og så er der hovedpinen. Den følger mig konstant og gider ikke forsvinde, selv hvis jeg bruger hovedpinepiller.
Skolen, som jeg før hadede så meget er pludseligt blevet et sted hvor jeg kan slappe bare nogenlunde af. Også selvom de fleste af mine venner (dvs. 2 ud af 3) er ved at trække sig fra mig efter at have fundet nye ældre venner, som er langt mere interasante end mig. Surt.
Nu gælder det bare om at komme gennem weekenden, hvor jeg skal passe min lillesøster, uden at bryde sammen.
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyFre Jun 10, 2011 10:37 pm

Just Me skrev:
Jeg er ikke helt sikker på, hvad der sker med mig her for tiden; Jeg bliver vred over næsten ingenting og låser konstant mig selv inde på mit værelse for at undgå min familie.
Selv om jeg går rundt og er træt hele dagen, ligger jeg i timevis om natten og stirrer ud i luften, mens jeg venter på at falde i søvn. Og så er der hovedpinen. Den følger mig konstant og gider ikke forsvinde, selv hvis jeg bruger hovedpinepiller.
Skolen, som jeg før hadede så meget er pludseligt blevet et sted hvor jeg kan slappe bare nogenlunde af. Også selvom de fleste af mine venner (dvs. 2 ud af 3) er ved at trække sig fra mig efter at have fundet nye ældre venner, som er langt mere interasante end mig. Surt.
Nu gælder det bare om at komme gennem weekenden, hvor jeg skal passe min lillesøster, uden at bryde sammen.

Prøv om du kan tage en pause fra det hele ved at lave noget som du kan lide, gå en tur, høre musik eller lign. Og husk at tårer aldrig er spildte, men forløsende.

Håber du får en ok weekend.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
...




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 02/06/11

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyFre Jun 10, 2011 10:45 pm

X-cutter skrev:
Just Me skrev:
Jeg er ikke helt sikker på, hvad der sker med mig her for tiden; Jeg bliver vred over næsten ingenting og låser konstant mig selv inde på mit værelse for at undgå min familie.
Selv om jeg går rundt og er træt hele dagen, ligger jeg i timevis om natten og stirrer ud i luften, mens jeg venter på at falde i søvn. Og så er der hovedpinen. Den følger mig konstant og gider ikke forsvinde, selv hvis jeg bruger hovedpinepiller.
Skolen, som jeg før hadede så meget er pludseligt blevet et sted hvor jeg kan slappe bare nogenlunde af. Også selvom de fleste af mine venner (dvs. 2 ud af 3) er ved at trække sig fra mig efter at have fundet nye ældre venner, som er langt mere interasante end mig. Surt.
Nu gælder det bare om at komme gennem weekenden, hvor jeg skal passe min lillesøster, uden at bryde sammen.

Prøv om du kan tage en pause fra det hele ved at lave noget som du kan lide, gå en tur, høre musik eller lign. Og husk at tårer aldrig er spildte, men forløsende.

Håber du får en ok weekend.
Tak, jeg skal prøve. Og god weekend til dig også
Tilbage til toppen Go down
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyMan Jun 13, 2011 6:53 pm

Jeg har haft en fin dag, hvor vi har holdt børnefødselsdag i udendørs legeland. Alle børnene hyggede sig og var ved at revne af alt det de fik spist.

Nu er vi alle godt trætte. Børnene ser tv inden sengen kalder om kort tid, så de kan være klar til skoledag i morgen.

Sofaen er allerede begyndt at trække i mig, men jeg skal lige have ordnet lidt vasketøj og have mig forberedt til et møde i morgen.

Det hele er forløbet uden jeg har mærket det store til stress, så det er bare skønt Very Happy

Jeg går og glæder mig til at jeg skal snakke med lægen om en henvisning til neurolog. Håber på at få gratis behandling til akupunktur, da jeg døjer med hovedpine omkring halvdelen af mine dage, hvoraf det som oftest er migræneagtigt.

Jeg hører gerne fra andre, hvis I har erfaringer om hvad der hjælper og ellers skal jeg nok skrive om min erfaring, hvis jeg kommer igang med akupunktur.

Dagens sang, Just Because I "Leave the Light On"

https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A


Sidst rettet af Lene Tirs Jun 28, 2011 6:34 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTirs Jun 14, 2011 10:00 pm

Hvor var det skønt at komme til træning. Jeg nåede lige at ligge et kvarter inden jeg skulle afsted, da jeg var virkelig træt, da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg har haft en del stress i kroppen i dag, så det var virkelig tiltrængt at få brugt kroppen og få hovedet sat på standby et par timer.

I morgen skal jeg holde oplæg til personalemødet med udgangspunkt i et AKT kursus jeg har været på. Jeg kommer til at tage udgangspunkt i at se bag om problemet og se resourcerne i barnet. At i stedet for at barnet har et problem så har det noget som det kunne være en fordel at lære.

Eks.: Ida snakker hele tiden, hvor det er upassende ændres til at Ida har en urolig mund, som hun vil have fordel af at kunne bestemme, hvornår den skal snakke og hvornår den skal være stille. Som hjælper vælger Ida sine klassekammerater, sin lærer, sine forældre og en lykkesten, som hun har i lommen og som hjælper hende, når snakkemunden vil bestemme og ikke være stille. Så hjælper stenen, vennerne, læren og de andre hjælpere Ida med at bestemme over snakkemunden.

Når Ida har lært den nye færdighed, (at have kontrol over snakkemunden), fejres det på en måde, som Ida har været med til at vælge.

Det lyder meget omfattende og man kan gøre det i mange grader, men vi gør det nok alle hver især lidt en gang imellem mere eller mindre bevidst. Sætter os mål, som vi glæder os over, når de er nået og måske skulle vi alle blive bedre til at bede andre om hjælp, sige vore mål højt og fejre det, når det lykkes.

Jeg har en uge tilbage før mit mål er hjemme. Så har jeg arbejdet med det i 5½ uge. Derefter forsvinder det ikke bare, der skal arbejdes videre, så jeg ikke ryger tilbage i den gamle vane igen, men der skal også sættes et nyt mål.

Jeg var på kursus i målsætning for noget tid siden.

Først valgte vi 3 ting som vi gerne ville arbejde med, hvorefter vi skrev ned, hvordan vi ville gøre det. Vi satte også ord på, hvad der giver os pauser i hverdagen, for det er rigtig hårdt at arbejde med at nå et mål og derfor er der brug for pauser, hvis man skal holde ud.

Nogle dage bevæger man sig hurtigt mod målet, andre gange langsomt og nogle gange måske endda baglæns, men det største skridt er det første, at tage beslutningen, fortælle om det til andre og at gå igang.

Derefter kommer der forhindriger undervejs, hvor man måske opgiver lidt, men efter en pause er der måske ny energi til at arbejde videre på at nå i mål.

Det er godt at sætte nogle delmål ind, små mål ( for Ida kunne det være, at hun i den første uge skal kunne bestemme over snakkemunden i natur og teknik, for det har de kun i 1 time om ugen, efter en uge skal hun kunne være bestemme over snakkemunden i alle matematiktimerne og i natur og teknik, for det er dem hun bedst kan arbejde i, men i de andre må hun gerne snakke lidt endnu, og ugen efter er det både i natur og teknik, dansktimerne og i matematik).

Man vil altid møde nedture og modgang, når man arbejder med mål og her er det vigtigt at have en plan for, hvad man vil gøre, når det opstår. Ida vil kunne mærke på stenen i lommen eller bede hendes lærer om lov til at gå ud og få en pause eller få sidemanden til at lægge en hånd på hendes arm, hvis hun glemmer sin færdighed, som hun er ved at lære.

Ved mange herinde kan det være, at man vil sætte mål om at få snakket med en ven, når man har trang til at skære i stedet for at selvskade eller ringe til en af de anonyme rådgivningslinjer osv.

Hvis der er nogle herinde, der gerne vil sætte sig mål,store som små, med eller uden selvskade ( det kan jo også være at gøre en god ting for sig selv hver dag, komme i seng i ordentlig tid osv, så vil jeg rigtig gerne hjælpe med at opstille mål og følge hvordan det går med målet. Jeg vil gerne opmuntre og støtte, når det er svært.

Hvis du sidder og tænker, det kunne jeg godt tænke mig at prøve, så send en besked til mig i min indbakke og vi finder ud af noget sammen og det er jo ikke mere forpligtende end du selv gør det til. Hvis du ikke helt ved hvad dit mål skal være, finder vi et sammen, som er til at overkomme.

WOW hørte lige denne sang for første gang. Er blevet helt vild med Beth Hart - fantakstiske tekster:
https://www.youtube.com/watch?v=d4hWtttAUy4&NR=1
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyFre Jun 17, 2011 7:45 pm

Så har jeg fået styr på en hel del, som skulle forberedes inden to store fester jeg skal til i familien her i weekenden. Dejligt at få det på plads.

Håber alle må få en så god weekend som overhovedet muligt på trods af alt det hver i sær kæmper med og mod.

Husk at forkæle jer selv og tag en pause med noget der gør jer godt. Gå gerne en tur ud i regn eller sol, mærk vinden og hør fuglene.

Pas godt på jer selv, med ønsket om en positiv weekend.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptySøn Jun 19, 2011 8:21 pm

TRÆT. Har været til to familiefester her i weekenden og har nu åndenød og har muskelspændinger.

Stress og mange mennesker til teltfest to dage i streg er lige hård nok kost, selv om det også var rigtig hyggeligt.

Jeg vil tage ned på stranden og finde roen og smide et par sten i vandet.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyMan Jun 20, 2011 9:47 am

Jubi mere end en rød jordbær i haven, som ikke var halvspist af solsorte cheers .

Sjældent er mine børn kommet så hurtigt ud af sengen, som til morgen. Jeg havde i går fundet wienberg snegle, i forbindelse med min tur til stranden, og havde taget nogle med hjem. Det ene af børnene er vild med alt kryb og kavl og har ønsket sig at vi skulle have "kæle-snegle", så nu er ønsket opfyldt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyOns Jun 22, 2011 9:05 pm

Så nåede jeg det første mål jeg havde sat mig og udvidede det til at vare 42 dage denne gang. For at fastslå det smed jeg 42 sten i havet - en af gangen - bare lige for at mærke tyngden af 42 dage, hvor der skal arbejdes hen mod den nye målstreg.

Fejrede at jeg var i mål med en is og en bakke blåbær.

Mit mål omkring 7 timer søvn fortsætter og det er lykkes med undtagelse af en enkelt nat.

Dine tanker bliver til dine ord,
Dine ord bliver til dine handlinger,
Dine handlinger bliver til dine vaner,
Dine vaner bliver til karakter,
Din karakter bliver til din skæbne.
-Kinesisk ordsprog

Håber de har ret Wink

Vis mig en regnbue
Lysende og magisk
På min vej

Send mig en brevdue
Så jeg husker
Hvad det hele handler om

Det handler om fokus
Det handler om at vælge
Det handler om at vinde det tabte tilbage

Vis mig en regnbue
Send mig en brevdue
Det handler om at finde vejen tilbage

Vis mig et vandfald
Brusende og voldsomt
På min vej

Send mig et stjerneskud
Så jeg husker
Hvad det hele handler om

Det handler om fokus....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTors Jun 23, 2011 9:51 pm

Rigtig træls afslutning på en ellers ok dag!

Havde lavet aftale med børnene om, at vi købte mad med hjem, hyggede foran tv i stedet for at tage til bål og så kunne vi se bål i fjernsynet. Der kom bare ikke noget bål og nu har der været skrig og skrål i en time. Så meget for den gode sag om at det ikke skulle blive for sent, når det er skoledag i morgen. Der havde nok været ro tidligere, hvis vi var taget til bål.

Nå men intentionen om at være overskuds-mor og fornuftig-mor var der, men resultatet kunne nok havde været bedre.

Nu er der ved at være ro og jeg håber at dagen i morgen starter bedre end den sluttede idag.

Dagens sang:
https://www.youtube.com/watch?v=wLPZkES0dwE
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyMan Jun 27, 2011 11:01 pm

Jeg skiftet navn herinde fra X-cutter til Lene.

Har det ikke så godt for tiden.

https://www.youtube.com/watch?v=6HQQGIqlXPQ
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTirs Jun 28, 2011 11:09 pm

Har det lidt bedre. Ferien nærmer sig og farten sætte ned, hvilket gavner mit stressniveau:sunny: .

Har ventet på en afklaring den sidste uges tid og rart, da den kom i dag.

Her kommer endnu en dejlig sang af Beth Hart. Den kan tolkes på mange måder. Det behøver ikke at dreje sig om parforhold, men også at sige farvel til selvskade eller anoreksi, tage sin skæbne i sine egen hænder, træffe et valg og arbejde efter at nå et mål.



https://www.youtube.com/watch?v=zoRbFlxtwGY
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyOns Jun 29, 2011 11:18 pm

Jeg har haft en super god dag Very Happy :

Sommer, udflugt med skønne børn, ingen stress, ro i hovedet, overskudsmor, aftensmad med børnene på stranden cheers . Sådan burde alle dage være Very Happy

Børnene sluttede af men en soppetur, som nok mere endte i en badetur, der var i hverfal ikke ret meget der var tørt på dem bagefter, jeg foretrak min plads i solen, på tæppet sunny
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptyTors Jun 30, 2011 10:51 pm

Dejligt at komme til træning i aften.

Jeg har det rigtig godt igen og har fået ro på en masse tanker. På under en uge har jeg fået datoer til tre forskellige store ting der skal ske:
- Forundersøgelse til operation
- 'Undersøgelse hos neurolog vedr. hovedpine
- Udredning på psyk

Alle tre ting igangsættes fra juli til septemper, hvis de da ikke lige falder sammen og noget af det må flyttes.

Glæder mig til at komme igang og håber at det kan give mig rigtig meget til at komme helt ovenpå igen. Very Happy

Hørte lige denne sang for første gang af Agnes Obel. Hvor er den smuk I love you

https://www.youtube.com/watch?v=c-LcIQAd5bI
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 EmptySøn Jul 10, 2011 8:25 pm

Jeg har haft en super dag. Very Happy

Først til zumba og derefter har jeg været i haven det meste af dagen.

Jeg nyder at have ferie sammen med familien og glæder mig til, at vi skal afsted hjemmefra en uge fra på fredag Cool
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
Sponsoreret inhold





Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Status pt - dagens tanke    Status pt - dagens tanke  - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Status pt - dagens tanke
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Off-topic :: Fri snak-
Gå til: