Bleeding Rose
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Bleeding Rose

Et fristed for selvskadere
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Er jeg klar til at stoppe? (Taget fra Bleeding Rose)

Go down 
ForfatterBesked
Lene

Lene


Antal indlæg : 258
Tilmeldt : 01/11/10

Er jeg klar til at stoppe? (Taget fra Bleeding Rose) Empty
IndlægEmne: Er jeg klar til at stoppe? (Taget fra Bleeding Rose)   Er jeg klar til at stoppe? (Taget fra Bleeding Rose) EmptySøn Nov 14, 2010 10:25 am

Er jeg klar til at stoppe?

Det er svært, at vide hvornår man er klar til, at stoppe sin selvskadende adfærd. De nedenstående spørgsmål kan stilles til dig selv. Nu flere 'ja'-svar du har, desto nemmere vil det formentlig være, at stoppe din selvskade. Du kan sagtens stoppe uanset antallet af 'ja'-svar, det vil bare være sværere:
Jeg har en solid opbakning fra venner, familie og/eller professionelle, og jeg kan bruge den, hvis jeg får trang til at skade mig selv
Der er mindst 2 personer som jeg kan ringe til hvis jeg vil skade mig selv
Jeg føler mig bare lidt komfortabel ved, at tale om selvskade med 3 forskellige personer
Jeg har en liste over mindst 10 ting som jeg kan gøre i stedet for, at skade mig selv
Jeg har et sted, at tage hen så jeg ikke vælger, at skade mig selv
Jeg er klar til at smide alle de ting ud, som jeg bruger til, at skade mig selv, ud.
Jeg har fortalt mindst 2 andre mennesker, at jeg vil stoppe med, at skade mig selv
Jeg er villig til at føle mig utilpas, bange og frustreret
Jeg kan udholde tanken om, at tænke på at skade mig selv, uden egentligt at gøre det
Jeg vil stoppe med at skade mig selv


Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A&feature=BFa&l
 
Er jeg klar til at stoppe? (Taget fra Bleeding Rose)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gode råd til pårørende (taget fra Bleeding Rose)
» Egen læge (Taget fra Bleeding Rose)
» Facts om selvskade » Almindelige misforståelser (Taget fra Bleeding Rose)
» Hvad kan jeg gøre istedet for at skade? (Taget fra Bleeding Rose)
» Årsag og følelser bag selvskadende adfærd statistik (Taget fra Bleeding Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleeding Rose :: Behandling :: At søge hjælp-
Gå til: